برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

بررسی انواع کم شنوایی از جمله وزوزگوش و استفاده از سمعک را در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم

  • ۰
  • ۰

مانند اکثر فناوری های نوآورانه ، سمعک ها نیز به سرعت در حال نوآوری هستند. آنچه که فقط دو سال پیش فوق العاده پیشرفته بود حتی ممکن است یک ویژگی استاندارد باشد. ویژگی های موجود مطمئناً در سال های آینده تغییرات بیشتری خواهند داشت. این می تواند بر قیمت سمعک تأثیر بگذارد.

در اینجا لیستی مختصر از ویژگی هایی وجود دارد که ممکن است در سمعک زیمنس هوشمند متناسب با کم شنوایی شما موجود باشد:

ویژگی های سمعک | فناک

برنامه های از پیش تعیین شده

به صورت جداگانه قابل برنامه ریزی است

اتصال به دستگاه های دارای بلوتوث

حافظه دیجیتال

ورودی صوتی مستقیم

مخابرات

هماهنگ سازی

میکروفون های جهت دار

کنترل بازخورد

کاهش سر و صدا

کنترل صدای محیط

قابل شارژ

نشانگرهای کم باتری

محافظ موم

کنترل از راه دور صوتی به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم مجدد میزان صدا ، یا تغییر برنامه نویسی بدون لمس سمعک های خود را انجام دهید. بسیاری از این عملکردها به صورت خودکار انجام می شوند و می توانید با خرید سمعک اتیکن و برخی از سمعک ها از راه دوئرآن ها را کنترل کنیم.. بنابراین می توانید بدون برداشتن سمعک بیشتر تنظیم کنید.

برنامه های از پیش تعیین شده برای کسانی که برای اولین بار از سمعک استفاده می کنند بسیار مفید است.

سمعک های قابل برنامه ریزی هرچه بیشتر استفاده کنید مفیدتر می شوند. به طور کلی ، تنظیم سطح میکروفون و فیلترهای نویز خودکار مهمترین عملکرد قابل برنامه ریزی هستند.

اتصال ، سمعک های شما را برای عملکردها و برنامه های جدید به تلفن هوشمند شما متصل می کند. اتصال بی سیم - به ویژه از طریق بلوتوث دسترسی به تماس های تلفنی ، برنامه نویسی آنلاین و کل کاتالوگ های موسیقی و آهنگ های صوتی درمانی را فراهم می کند. (توجه: برای دسترسی به برخی منابع دیجیتال ممکن است به یک دستگاه پخش جریانی همراه نیاز داشته باشید.)

حافظه دیجیتال مواردی مانند تنظیمات برگزیده گوش دادن و تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده شما را ذخیره می کند.

ورودی صوتی مستقیم به شما امکان می دهد سمعک های خود را به منابع صوتی خارجی متصل کنید. اینها شامل تلویزیون ، کامپیوتر ، استریو و موارد دیگر است.

تله کویل ها می توانند از طریق دستگاه های خارجی که صدا را ساطع می کنند استفاده کنند. سخنرانان سالن اجتماعات ، کلیسا ، استادیوم یا سالن سینما نمونه های بسیار خوبی هستند. تله کویل ها همچنین با جلوگیری از سر و صدای محیط اطراف ، به تماس های تلفنی کمک می کند.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • متخصص شنوایی سنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی