برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

بررسی انواع کم شنوایی از جمله وزوزگوش و استفاده از سمعک را در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم

  • ۰
  • ۰

 ورزش کنید و استرس را کاهش دهید

ورزش چه فایده ای ندارد؟ ورزش از طریق روش های بی شماری جریان خون را بهبود می بخشد و به بدن شما و سلامت گوش کمک می کند. فقط مراقب موسیقی بلند و وزنه برداری نادرست در باشگاه باشید. هر دو با آسیب شنوایی در ارتباط هستند. و از آنجا که مقادیر بالای استرس مزمن برای شنوایی شما (یا بقیه شما) مفید نیست ، برای کنترل سطح استرس آنچه را که می توانید انجام دهید.البته می توانید با تجویز سمعک هوشمند دکتر متخصص به شراط خوبی در سلامتی برسید.

 غذاهایی را که دارای ویتامین ها و مواد معدنی خاصی هستند بخورید

آیا می دانید چندین ویتامین به خصوص B12 برای شنوایی خوب حیاتی است؟ همین امر در مورد مواد معدنی از جمله پتاسیم و منیزیم صدق می کند. کم خونی فقر آهن نیز با از دست دادن شنوایی ارتباط دارد.

 سابقه خانوادگی خود را بشناسید

اگرچه دانستن سابقه خانوادگی مانع از کاهش شنوایی نمی شود ، اما به شما کمک می کند بفهمید در معرض خطر بالایی هستید. اینجا کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. به موقع گرفتن آن می تواند خطر تأثیرات منفی کاهش شنوایی ، مانند کاهش شناختی ، افسردگی و انزوای اجتماعی را کاهش دهد.

 از داروهایی که باعث کم شنوایی می شوند آگاه باشید

صدها داروی بدون نسخه و نسخه پزشک با کاهش شنوایی ارتباط دارند. این داروهای اتوتوکسیک از داروهای معمولی و بدون نسخه مانند آسپیرین تا داروهای شیمی درمانی و آنتی بیوتیک IV متغیر است. در برخی موارد ، ممکن است بتوانید دارویی جایگزین مصرف کنید تا خطر کاهش شنوایی مربوط به دارو را کاهش دهد.

  • ۰۰/۰۳/۰۲
  • متخصص شنوایی سنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی