برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

بررسی انواع کم شنوایی از جمله وزوزگوش و استفاده از سمعک را در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم

  • ۰
  • ۰

میکروفون های جهت دار به شما کمک می کنند تا از همه زوایا بشنوید. آنها همچنین می توانند با تمرکز شنوایی شما را بهبود بخشند. به عنوان مثال ، تیز کردن صدا پیش رویتان ، در حالی که باعث کاهش صدا از پشت و دو طرف می شود. همچنین ممکن است پس زمینه های پر سر و صدا را فیلتر کنند. برخی سمعک ها مانند سمعک ویدکس فقط در یک جهت متمرکز هستند.

کنترل بازخورد و کاهش سر و صدا (یا لغو) کاملاً استاندارد است. همه سمعک ها اکنون این موارد را دارند. اما سطوح خاص - از میزان سر و صدا که می تواند کاهش یابد ، میزان بازخورد را می توان از بین برد و در کدام محیط ها - بسیار متفاوت است

کنترل صدای محیط شامل مواردی مانند ترافیک و سر و صدا ناشی از باد است. فناوری دیجیتال هوشمند این نوع مهار صدا را بسیار پیشرفت داده است.

سمعک های قابل شارژ مورد علاقه کاربران در سراسر جهان هستند. به جای نگرانی در مورد باتری ، سمعک ها را مانند تلفن های هوشمند شارژ می کنید.

قبل از خرید سمعک چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

ضمانت سمعک | فناک

در اینجا چند نکته قبل از خرید سمعک آورده شده است.

بازدید از یک متخصص مراقبت از شنوایی برای اولین بار ممکن است برای شما جدید باشد. از دوستان خود که از سمعک استفاده می کنند از کلینیکی که بازدید می کنند س Askال کنید یا نگاهی به بررسی آنلاین متخصصان مراقبت از شنوایی داشته باشید.

بررسی کنید که آیا سمعک شامل ضمانت است یا خیر و یا متخصص مراقبت از شنوایی یک دوره آزمایشی را ارائه می دهد. ضمانت نامه باید شامل قطعات و کار برای مدت مشخص باشد. بعضی از دفاتر ممکن است بازدید از دفتر یا خدمات حرفه ای را در گارانتی گنجانده باشند. دوره های آزمایشی به شما کمک می کند تا راحت باشید.

موارد در نظر گرفته شده برای آینده شامل بروزرسانی ، افزایش اتصال ، بهبود قدرت و لوازم جانبی موجود است.

  • ۰۰/۰۴/۲۶
  • متخصص شنوایی سنجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی