برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

بررسی انواع کم شنوایی از جمله وزوزگوش و استفاده از سمعک را در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم

  • ۰
  • ۰

 ثبت اولیه در منطقه A1 میمون با استفاده از پارادیگم، این ایده را حمایت می کند ریتم و مسکر که شامل تن های 50 میلی ثانیه ای با فرکانس مشابه با BF از اعصاب ثبت شده است  دو تن همزمان با تن مسکر ارائه شده و هر فرکانس از مسکر در حضور پاسخ به سمعک تن مسکر متناسب با تن ریتمیک حذف شده است . بنابراین افزایش پاسخ های ریتمی را برجسته می کند . اختلافات بین پاسخ های ریتمیک و مسکر پتانسیل عصبی متناسب را ارائه کرده و تمایز آنها را راحت می کند .
 اگرچه براساس اطلاعات مستند ناشی از پدیده فیزیولوژی مدل شرح داده شده هنوز مورد بحث در محافل بوده و نیاز به تحقیقات بیشتری در آینده دارد . براساس پاسخ های ناشی از پارادیگم درک تجمع شنیداری توسط همزمانی زمانی المان های اکوستیکی و نیز آشکار شدن شاخه های مجموعه چهارچوب کلی کاربردی برای فهم فیزیولوژی بر اساس پدیده های درک سمعک نامرئی تجمعی آنست زمانی معمول حاصل می شود . (شکل 10.10)
 
آنالیز صحنه شنیداری
بسیاری از پدیده های گفته شده در این فصل بنظر می رسد براساس پروسه های پیش توجهی برای ارگانیزاسیون درک شنیداری بنا شده است که به یادگیری قبلی و یا توجه تمرکز روی اصوات نیاز ندارد . با این حال بسیاری از تجارب شنیداری ها توسط پردازش ناشی از یادگیری و توجه تغییر می کند . براساس مطالعه Bregman  ، پردازش بالا به پایین یا top-down  یا schema-based به سمعک اتیکن صورت مستقیم در المان های اکوستیکی موجود در گروهبندی  و تفکیک درگیر نیستند . با این حال این عوامل حاوی اطلاعاتی هستند که در سطح پایین تر و اولیه صحنه شنیداری دخیل هستند .
یادگیری پلاسیتی سیتی کریستال و آنالیز صحنه شنیداری : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی