برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

برترین وبلاگ ها

معرفی برترین وبلاگ ها

بررسی انواع کم شنوایی از جمله وزوزگوش و استفاده از سمعک را در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم

  • ۰
  • ۰

بیمه سمعک

نوروفیزیولوژی : مطالعات انسانی ازشروع  همزمانی و عدم همزمانی اصوات :
بر اساس دانش مان ، هنوز تحقیقی مبنی بر نوروفیزیولوژی متناسب با درک شنیداری با استفاده از الگوی RMR انجام و منتشر نشده است . در چندین مطالعه فیزیولوژی، اصوات سریع و گذا تولید شده توسط پاسخ های با آنست قوی درون کرتکس شنیداری انجام شده است . پاسخ های همزمان ناشی از اصوات گذرا یک شکل قوی از پردازش اطلاعات زمانی بیمه سمعک در سطح کرتیکال هستند . مطالعات نشان دهنده اینست که هنگامیکه فاصله بین کلیک ها از 20 میلی ثانیه کمتر پاسخ های برانگیخته تکی در پاسخ به جفت کلیک ها نمایان می شوند  و زمانی که فاصله بین دو کلیک بیشتر از آستانه باشد دو پاسخ ایجاد خواهد شد. ظهور دومین پاسخ همراه با درک فردی از تحریکات اکوستیکی مجزا می باشد . به طور مشابه ثبت AEP هنگامیکه VOICE ONSET TIME  VOT: از سبلب همخوان ثابت بیشتر از 20 میلی ثانیه رود . 
وجود یک در مقابل دو پاسخ آنست در کرتکس شنیداری کشف فیزیولوژیکال درک طبقه بندی شده ناشی از همخوان و کشف ترتیب وقایع اکوستیکی را نمایان می کند . بنابراین تولید دو پاسخ آنست مشخص در کرتکس شنیداری انسان به صورت تیپسک به یک SOA با 40 – 2 میلی ثانیه بین دو المان اکوستیکی نیازمند است و این مسئله در توافق با آستانه درکی برای اصوات براساس آنست غیرهمزمان است . 
نوروفیزیولوژی : مدل های حیوانی آنست همزمانی و عدم همزمانی 
مطالعات نوروفیزیولوژی در حیوانات نشان داد که  که قطع تمپورال در اصوات،  توسط پاسخ های سمعک oticon آنست که با توزیع تونوتوپیکی اعصاب در کرتکس شنیداری همزمان شده ، کدگذاری می شوند . همزمانی در پاسخ های ممکن است مکانیسم فیزیولوژی برای ارائه شروع یک شنیداری جدید را فراهم کند و نیز برای گروهبندی المان های اکوستیکی که از یک منبع واحد منشا گرفته اند نیز لازم باشند . براین اساس پاسخ های آنست همزمان شده در ناحیه A1 ممکن است به درک مسکر و نیز جدایی آنها در توالی ریتم مرتبط باشد . هنگامیکه اصوات به صورت همزمان ارائه می شوند پاسخ های واقع در منطقه A1 که توسط آن است محرک ایجاد شده است پیرگوشی ممکن دچار افزایش یا کاهش شود . بنابراین افزایش یا ساپرشن پاسخ ها به مسکر در حضور همزمان محرک ممکن است پاسخ های مسکر را از آنهایی که توسط توالی ریتم بدست آمده اند را شناسایی و در واقع تشخیص دهد و نهایتا" پایه عصبی برای درک افتراق شکل می گیرد . 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی